sâmbătă, 6 iunie 2009

...

Eu nu-mi dau seama cand au trecut astia 25 de ani.

5 comentarii :

Ambasadoarea spunea...

Si eu am senzatia ca raman pe loc, desi anii tot trec...am 27 de ani si, totusi, parca abia ieri am dat bacul, ciudat:) Da' nu-i de bine? Zi ca-i de bine:)

Anonim spunea...

Se aud zgomote de "la multi ani"? :) Daca da, sa se auda si de aici ;)

PS: Daca te consoleaza cu ceva... nici eu nu stiu.

zana-carabina spunea...

merci, merci :)))
pai da, e de bine, doar ca ma asteptam ca la varsta asta sa fiu asa...om mare :))
dar de fapt cand stau sa ma gandesc ca tata are cu vreo treizeci si ceva de ani in plus si tot se mai uita la tom si jerry, imi dau seama ca n-o sa fiu niciodata "om mare". din fericire.

World Wide Alinoi spunea...

nici eu nu-mi dau seama.
imi amintesc ca atunci cand eram intr-a zecea mi se parea ca 20 ani (nici nu ma gandeam la ce e dupa) e asa departe...
si uite ca nu a fost asa.

oricum, la multi ani :D.

PACO spunea...

asa e timpul trece trece si se tot duce te astept si pe blogul meu