miercuri, 10 iunie 2009

...

  • Nu ma simt in stare sa scriu o chestie inchegata, asa se explica liniutele. Ma rog, punctuletele. V-am zis vreodata cat pot sa detest diminutivele? Cred ca da.
  • Scriu. Nu aici pe blog, dupa cum se vede din cele trei posturi scrise in sase saptamani; ziceam de lucrarea aia, in sfarsit incep sa se lege lucrurile. Nu de alta, da mai sunt doua saptamani si trebuie sa o predau.
  • De ziua mea m-au sunat o multime de oameni :) Si m-am bucurat. Poate ca nu-s asa sociopata cum credeam.
  • As vrea sa apara o carte noua de Saramago, da una care sa-mi placa, nu alt Eseu despre luciditate. Ceva asa ca Istoria asediului Lisabonei.
  • Ca tot ziceam de Saramago, ma distrez de nu se poate cautand citate in Evanghelia dupa Iisus Hristos, eu lucrez evident pe editia franceza, dar profa m-a informat ca toate citatele tb scrise in portugheza si traducerea franceza pusa ca nota de subsol. Ce pot sa zic, e minunat sa cauti un amarat de citat de 3 randuri in paginile alea fara punct, aliniat si dialog. Dar am descoperit ca portugheza e mai usoara decat ma gandeam eu. Si evident ca mi s-au retrezit piticii din creier care imi tot spun sa ma mut la Lisabona.
  • Mi se pare extrem de ciudat ca in portugheza "da" se spune "sim"; nici nu stiu de ce, la urma urmelor e ca "si"-ul din italiana sau spaniola, cu un m la sfarsit. Da tot mi se pare ciudat, chiar mai mult decat "ne"-ul grecilor, si ala e aiurea rau, in mintea mea o chestie care incepe cu n nu poate sa fie decat o negatie.
  • Pe aici au inflorit teii.
  • Si e vara si toate rochiile mele vaporoase si inflorate sunt la Bucuresti :( Unde o sa fiu si eu de pe la jumatatea lui iulie. In vacanta sau definitiv, cine poate sti :p De fapt nu e amuzant, as vrea sa ma hotarasc odata.
  • Astazi am stat la terasa langa cea mai neepilata si mai mirositoare frantuzoaica ever. A fost o experienta mai traumatizanta decat un drum vara cu 226-le.
  • Mi-as dori sa fi fost baiat ca sa pot sa ma rad in cap si sa nu se sperie nimeni de mine. Urasc partea cu spalatul parului.
  • Intr-una din zilele astea o sa ma duc in Tete d'Or si o sa stau in iarba si o sa ma uit la trandafirii din la Grande Roseraie (de ce tb sa sune toate numele asa nasol in franceza?) si n-o sa ma gandesc la nimic.
  • O prietena gaboneza ne-a dus la un restaurant indian unde au o mancare incredibil de buna si un bucatar cu niste ochi verzi ciudati, zici ca e imblanzitor de serpi. Sor-mea spune ca e sigura ca stralucesc pe intuneric. Si eu sunt moarta dupa mancarea indiana, desi nu prea e facuta pentru delicatele noastre stomacuri europene, ultima oara cred ca as fi putut sa scot flacari pe gura de la atata curry :)
  • Si asa.

2 comentarii :

George Colang spunea...

te ai hotarat pana la urma? :)

zana-carabina spunea...

si ce m-am mai hotarat :) am fost 2 luni in Romania, acum sunt in Lyon, peste vreo doua saptamani ma intorc la Bucuresti, si peste vreo cateva luni vin iar in Lyon. sau poate ma duc la Paris. sau in Lisabona. par foarte hotarata, nu? :p