vineri, 9 ianuarie 2009

...

Of, ce frig e, nu mai vine odata vara aia, m-am saturat de cizme si haine groase, vreau sa-mi port sandalele si fustele cu volane, sigur daca as fi frantuzoaica le-as purta si acum, nu aveti idee cum umbla femeile astea, poa' sa crape pietrele, ca pe strada o sa vezi numai balerini, fuste scurte, ciorapi subtiri, sacouri descheiate, una azi facea jogging in pantaloni scurti si tricou, eu inteleg ca alergatul asta te incalzeste, da erau minus 2 grade, da-o dracu de treaba. Si mai e o chestie la oamenii astia care in acelasi timp ma intriga si ma dezgusta profund, toti umbla prin camin cu picioarele goale, vara, iarna, fara sosete, fara papuci, fara nimic, common, nu se poate sa umbli pe holuri si sa te duci la baie descult si dupa aia sa te urci in pat cu picioarele alea jegoase, ca sa nu mai zic de frig, zilele trecute o vecina statea netulburata pe scarile din piatra, cu laptopul in brate, in pantaloni scurti si cu picioarele goale, ai fi zis ca suntem in iulie, nu pricep si pace, femeile astea n-or fi racind la ovare? Sau poate n-au ovare, asa cum n-au nici suflet, cine stie...

8 comentarii :

World Wide Alinoi spunea...

Hahahahahaha, daca si alea sunt asa, incep sa cred ca noi avem o problema. Si eu intepenesc de frig cand le vad pe-astea de aici cu fuste de vara si cu balerini.
S-a vehiculat si ideea ca ar bea ceva inainte sa iasa din casa :)), dar eu cred ca pur si simplu asa sunt invatate, de mici.

zana-carabina spunea...

nu stiu ce sa zic, adevarul e ca si eu imi pun mai putine straturi de haine de cand sunt aici, da chiar balerini cand sunt minus nu stiu cate grade...

Anonim spunea...

nu, eu cred ca problema e la noi. am remarcat eu ca si prin magazine (gen Zara, H&M, Mango - adica a 2a mea casa) nu se gasesc decat hainute subtirele vai mama lor. Am cautat haina de iarna de am innebunit, ceea ce e de iarna pt. ei purtam noi in octombrie. Asta e, trebuie sa incercam sa ne obisnuim si noi cu obiceiuri din'astea, sa ne occidentalizam naibii, sa nu mai caram atatea sube dupa noi...

zana-carabina spunea...

pai in portugalia e mai cald :)

zana-carabina spunea...

si eu nu tin deloc sa ma occidentalizez, cu atat mai putin daca asta inseamna sa umblu in sandale iarna :)

Sorin spunea...

azi mi-am pus slipul ca nu mai aveam chiloti curati

zana-carabina spunea...

asa, that's the spirit, te pregtesti de acum de vara si mare :))))))

2NA spunea...

chiar ca bine zici , cum dumnezeu reusesc sa umble atit de dezbracati , prima data cind am vazut un copilas la 0 grade fara ciorapei mi-am zis ca are o mama nebuna , apoi treptat am vazut ca asa isi imbraca pruncii , de mici cit mai glouti .
concluzia ;asa sint invatat de mici , sa umble foarte subtire imbracati