duminică, 18 ianuarie 2009

...

examene, proiecte, prezentari, eseuri, "ati mai avansat cu mémoire-ul, mademoiselle Balta", facut planuri cu prietenii de aici sa ne mai intalnim o data inainte sa plec, facut planuri cu prietenii de acolo sa ne vedem macar o data in alea cateva zile cat o sa stau acasa, toate cartile au 500 de pagini minim, hainele trebuie duse la spalat, in camera e iar dezastru, inca nu m-am tuns, n-am ajuns nici macar la solduri, doar vineri un pic, un pic de tot, prea multe lucruri pentru o zi de 24 de ore, in cat timp se scrie un eseu de 10 pagini, oricum nu mai am eu atata timp, deci in dupa-amiaza asta si maine, si dumnezeu cu mila, iar o sa vin acasa cu hainele de pe mine ca n-am avut timp sa-mi fac bagajele. asa, de fapt ideea era ca n-am mai scris pentru ca nu am timp nici sa respir zilele astea. nici nu stiu de ce ma plang la voi, astia care lucrati si care asa sunteti tot timpul, nu stiu cum va descurcati:(

4 comentarii :

World Wide Alinoi spunea...

Pleci? Cand pleci? E doar vacanta, sau gata cu Franta?
Oricum, ultimele zile inainte de plecare sunt mereu haotice. Mereu raman cu chestii de facut pe ultima suta de metri, bagaj in ultima noapte, evident asa plin, ca trebuie sa ma asez pe geamantan, ca sa-l inchid... Niciodata nu inteleg de ce ma car cu asa multe dupa mine.

zana-carabina spunea...

miercuri plec, si doar in vacanta, doua saptamani, mai am multe de facut in franta pana sa plec de tot. stiu si eu cum e treaba cu saritul pe valiza ca sa se inchida, de data asta oricum imi iau putine lucruri, deci o sa fie ok

Nicole spunea...

ce fain! mini-vacanta placuta! si à propos...dra Balta...ti-am mai zis cred ca numele de fata al mamei e tot Balta si bunicii se trag din Braila :) Stiu ca avem neamuri in Br, Ianca, Faurei..daca imi amintesc eu bine...so...suntem rude ? :))))

zana-carabina spunea...

merci
si da, este foarte posibil sa fim intr-un fel rude, eu sunt din Braila, ai mei din Ianca, deci tot ce se poate:)