joi, 8 ianuarie 2009

...

Si mi-am prezentat azi minunatul exposé despre Italo Calvino si postmodernismul ma-sii, de nu stiu cand nu mi-am mai batut atata capul pentru o nota, macar am luat 15, he he:) 15 din 20, vreau sa spun, stiu ca nu pare prea mult, dar este, astia in Franta pun niste note de-ti vine sa plangi, tot ce-i peste 12 e de bine, 20 am luat o singura data, cand eram Erasmus, la un curs de literatura americana la care ma inscrisesem pentru ca-mi placea cum arata proful, minunat criteriu, stiu, dar nu l-ati vazut voi pe musiu Nesme, deci gura :)

Revenind la ziua de azi, dupa ce termin eu de vorbit (40 de minute!!!) despre Calvino, TS Eliot, Thomas Mann, Proust, Borges (e, da, si ghiciti cum il pronunta astia, borjes, evident, mi s-au strepezit dintii cand am spus asta, da na, trebuia sa inteleaga si dragii mei colegi francezi la cine ma refeream), relatii cauza-efect, lumea ca sistem de sisteme, multiplicitate, hai sa ma opresc totusi, cand am terminat, ziceam, incepe profa ca vai, dar ce interesant, ce bine structurat, ce analiza subtila, bla bla bla, eu prea obosita ca sa ma mai bucur, si pe urma ce-mi aud urechile, ca "la anul o sa scot textul asta din programa cursului, ca e mult prea greu" mda... am simtit asa ca mi se zbate ceva in tampla dreapta cand am auzit, era vechea furie impotriva impulsurilor mele autodestructive, mereu, mereu fac faze de-astea, adica nu puteam sa-mi aleg si eu un text normal de comentat, ca toata lumea, nu, dom'le, eu l-am luat pe cel mai greu, dintre toti oamenii eu stiu ce ma bine sa ma leg la cap fara sa ma doara, de ce sa fie viata usoara cand pot eu singura s-o complic la infinit? Si daca as face asta numai cand e vorba de scoala n-ar fi nimic, cu asta ma descurc pana la urma, dar eu imi pun bete-n roate cand e vorba de tot, cine are cel mai ciudat subiect de mémoire de master, cine se indragosteste numa aiurea, cine are cele mai intortocheate relatii cu oamenii, asa, in general? Vai, ce m-as bate!!!

12 comentarii :

World Wide Alinoi spunea...

Draga mea zana,
In afara de faza cu masterul, ma cam regasesc in chestiile enumerate la sfarsit...
O fi de bine, o fi de rau... nu stiu sa zic.

zana-carabina spunea...

eh, deci macar nu-s singura, tot e ceva:)

Anonim spunea...

si eu merg dupa principiul: daca viata nu e destul de complicata, de ce sa n'o complic eu putin mai tare? si'mi merge bine, ce sa zic, am experienta vasta in domeniu, cam 22 ani asa...

zana-carabina spunea...

eu am vreo 24 si deja mi-a ajuns:)

Anonim spunea...

Si tie??

zana-carabina spunea...

mda...

Sorin spunea...

pai nu inteleg daca se citeste borhes de ce sa ii spui borjes, ce daca nu inteleg, e vina lor, sa se duca sa se informeze despre cum i se spune omului si intregului sau neam saracul ca doar nu l-au numit ei daca omul vroia sa isi schimbe modul de pronuntare al numelui de familie poate se ducea la primarie sau nu mai facea copii, nu trebuiau sa se nasca francezii pentru asta, pana la urma e tot un mod de occidentalizare si asta, te duci acolo si nu mai sti cum te cheama maine poimaine o sa ma strigi pe strada suaran si cine stie daca o sa iti mai raspund

zana-carabina spunea...

pai pentru ca-s idioti, de-aia pronunta borjes. si draga suaran, cand vin acasa dupa ce ne pupam si ne betivanim de bucurie ca ne vedem dupa atatea luni, adu-mi aminte sa-ti trag un sut in fund ca tot nu stii cum se scrie "nu mai stii" :)

World Wide Alinoi spunea...

Esti adorabila!
Tare faza cu sutul in fund :)).

zana-carabina spunea...

oh, I'm blushing:)
iar la faza cu sutul nici macr nu glumeam:)))

World Wide Alinoi spunea...

Banuiam, tocmai de aia am si zis :))

Inventatorul spunea...

radem, glumim