duminică, 12 octombrie 2008

...

Da, stiu, stiu, o sa reincep sa scriu cat de curand, maine in mod normal, da nu promit nimic, ca iar am cursul ala de literatura si daca imi vine iar unu care vorbeste numa despre hermeneutica, io iar o sa ma simt proasta si o sa-mi doresc numa sa beau lapte si sa ma culc cand o sa ajung acasa. Adica asta e cel mai cretin curs posibil, ca in fiecare saptamana vin doi profi diferiti (numa saptamana trecuta a fost doar unul, da m-a ametit cat cinci) si fiecare vorbeste despre ce-l taie capu, fara nici o legatura cu ceilalti, pana acum am avut un curs despre Zola, unul despre legatura dintre filosofie si literatura, unul despre feminism (noroc ca a fost o chestie mai inteligenta decat chestiile pe care le faceam noi la Bucuresti in niste vremuri de trista amintire), unul despre Dante si literatura alegorica, unul despre nu stiu ce scriitor sau jurnalist sau ce naiba era, ca n-auzisem in viata mea de el, care a scris niste articole in care condamna pozitia Frantei atunci cand Germania a invadat Polonia in '39, adica la ce altceva te asteptai, mai nene, din partea acestei minunate tari, normal ca nu s-au bagat, ca doar ii doare undeva de restul lumii, asa, deci cum ziceam, chestii interesante cu profi misto, doar ca e un haos total, presimt o distractie de zile mari la examen. Si gata, v-am pupat, vorbim, pa, pa! (asa era faza aia? ca nici nu mai stiu, imi e asa de dor de tine si de glumitele noastre pe care nu le intelegea nimeni,of)

Un comentariu :

Prajitura de casa spunea...

Pa pa, te pup, vorbim, te sun :)))