marți, 7 octombrie 2008

...

In seara asta aveam de gand sa scriu un post lung despre chestiile care mi s-au intamplat in ultima vreme, numai ca intre timp s-a mai intamplat ceva: am avut un curs de trei ore in timpul caruia s-au repetat cu o frecventa ametitoare cuvinte de genul hermeneutica, ontologie, deontologie, epistemologie, paradigma, silepsa, analepsa, anagogic (asta nu stiu nici acum ce inseamna); adunati toate astea cu o mie de referiri la Platon, Heidegger, Kierkegaard, Schlegel, Dante si Aristotel, imaginati-va cum ar fi sa le folositi ca sa analizati o poezie absolut imposibila de-a lui Apollinaire si o sa va dati seama ce varza e in capul meu la ora asta. Deci pa.

4 comentarii :

Anonim spunea...

doar te dai mare :P Cuvinte din'astea marete auzi si la LLS la orice pas, deci nu e ceva nou pt. tine... Desi nu neg ca ar putea fi cat se poate de sacaitor...
Si eu ma lovesc de chestii de'astea zilnic, dar nu pot spune ca'mi displace in vreun fel. Ba din contra, ma simt bine ca e de mii de ori mai fain ca asaca...

zana-carabina spunea...

auzisem eu toate cuvintele astea, intr-adevar, da nu repetate de o suta de ori intr-un singur curs, a fost absolut infernal
si mie imi plac mai mult cursurile de aici, doar ca asta e deja al saselea an de facultate pentru mine si am cam inceput sa ma plictisesc, ca nici literatura asta nu e infinita si la un moment dat incep sa se repete lucrurile

Anonim spunea...

ah, eu chiar cred ca literatura e infinita, mereu o sa exista ceva care sa te surprinda. Doar ca trebuie sa si gasesti acel ceva, ca altfel ajungi sa rezumi totul la conceptele alea tocite de vreme de care zicea si tu... Literatura ar trebui sa fie altfel...

zana-carabina spunea...

nu cred ca m-am exprimat corect, eu de fapt m-am plictisit de cursuri, nu de literatura, acum ma ocup cu pasiune de un Paul Auster, evident fara nici o legatura cu bibliografiile de la facultate.
dar de cursuri nu mai am chef, oricat ar fi profii de interesanti, parca nu mai zice nici unul nimic cu adevarat nou. in fine, nu ma plang, macar e numai literatura, in sfarsit am ingropat definitiv lingvistica:)