joi, 2 octombrie 2008

Marsilia- part 2

Am promis poze, voilà poze.

Incepem cu Insula Blestemata, material pentru viitoarele mele cosmaruri, cunoscuta oamenilor normali drept Ile de Frioul; da va zic eu ca era ceva incredibil de straniu si de nelinistitor in insula asta, mai ales ca noi am ajuns pe seara, cand toata lumea plecase; si ce emotii am avut cu vaporasul, ne-a fost teama ca o sa-l pierdem pe ultimul si ca o sa ramanem noaptea in pustiul ala de piatra, brrr!






































Asta e catedrala Notre Dame de la Garde, am innebunit urcand, Irina zice ca asta a fost prima si ultima ei vizita acolo:






Deci uite, dom'le, ca se poate si in Franta: haine intinse la uscat pe geam! In Lyon n-ai sa vezi asa ceva, in contractul meu de inchiriere scrie clar ca n-am voie sa-mi agat vreo tzoala la fereastra, chestie pentru care balcanica din mine sufera teribil :)))









Asta era o tipa care a facut un performance la vernisajul ala de care va ziceam, avea doua biciuri imense cu care a lovit peretii, ca sa umple conceptual spatiul, cica, stiu ca suna cam aiurea, da a fost absolut impresionant, pacat ca am doar poze si nu puteti sa auziti ce zgomot infiorator faceau bicele alea; a, si tipa asta era nici mai mult nici mai putin decat proprietara unui circ, bine ca mai exista si oameni de-astia, ca io incepusem sa cred ca toata lumea lucreaza in call-centeruri si ln firme de avocatura si in corporatii de-alea de te golesc de viata.



























Iar am amestecat pozele, da' ideea cred ca ati prins-o, a fost frumos, m-am distrat, mi-am adus aminte ca nu e cazul sa ma crizez ca pe aici nu prea reusesc sa ma apropii de oameni, pentru ca eu am deja prieteni, ne mai desparte viata asta intortocheata, da cat timp exista avion si tgv si bani de-o escapada de-asta, ne-om descurca noi.

3 comentarii :

Anonim spunea...

E draguta Marsillia, dar sunt convinsa ca simti acelasi lucru ca si mine cand ma uit la poze: ca realitatea e mult mai frumoasa si ca un aparat nu va putea sa redea exact ce inseamna un loc. Cred ca doar memoria noastra poate...

zana-carabina spunea...

sunt perfect de acord, dar sunt bune pozele la cate ceva, de exemplu sa vada si nepotii pe unde a umblat bunica pe cand era tanara si nelinistita:)

zana-carabina spunea...

si pozele, am vrut sa zic