sâmbătă, 2 august 2008

O veste buna si una proasta

Vestea buna este ca mi-au dat camin. Vestea proasta este ca nu in Allix, acolo unde cerusem eu. Bucuroasa totusi ca n-o sa dorm in cort, am dat un search pe google cu numele caminului (residence Andre Lirondelle) si am ramas usor interzisa cand am dat peste chestia asta: " La résidence est en régime "foyer" : les garçons ne sont pas autorisés dans les chambres, ils ne peuvent entrer que dans les salles communes. Réservée aux jeunes filles." Adica doamne dumnezeule, apara-ma si pazeste-ma, eu o sa stau in camin de fete?!!!!!!!!!!!! Nici nu stiam ca mai exista asa ceva! "Baietii nu au voie sa intre in camere"? Deloc? Nici macar ziua? Daca vine un prieten la mine o sa-i dau cafea pe hol?! Ce-i asta? Why me? Why, why, why??? :((((((((
Asta ca sa nu mai zic ca mai si faceti toti misto de mine cand va povestesc, ca hahaha, poate o sa va puna sa va culcati la 11 dupa ce va spuneti si rugaciunea sau ca singurul tip din cladire o sa fie instalatorul sau ca o sa va faca teste de alcoolemie cand va intoarceti din club, o, doamne, so not funny!!!!
Si adica anul asta n-o sa mai fie nici un vietnamez care sa ma ajute cu bagajele? Nici un chinez care sa-mi faca de mancare? Nici un francez care sa ma intrebe daca e adevarat ca toate romancele sunt curve? Nici un congolez care sa imi spuna ca arat ca o zana cu rochiile mele lungi? Da, bai desteptule, ca o zana-carabina mai exact, si acum degage, ca intarzii la curs din cauza ta. Nici un algerian care sa imi rasara la usa cu o seara inainte sa plec si sa imi spuna sa nu ma intorc in Romania, ca el vrea sa se insoare cu mine si sa avem cinci (!!!!) copii, adica exact formularea care m-ar face sa fug mancand pamantul de orice tip de pe lumea asta? Da ce no fun o sa fie anul asta in camin, desi am asa un feeling ca o sa se gaseasca pe-acolo vreo tipa pe invers care sa se dea la mine :)
E, o sa ma descurc eu pana la urma, o sa pitziponcesc pe la alte domicilii daca la al meu nu se poate si asta e. Macar o sa am un acoperis deasupra pretiosului meu cap de haughty intellectual si n-o sa-mi dau toti banii pe chirie; si daca trebuie, o sa fiu si domnisoara de pension, ce pizda ma-sii, doar n-a murit nimeni din asta. Cred :)

Niciun comentariu :