luni, 4 august 2008

Dragi vecini,

lamuriti-ma si pe mine cu o chestie. De trei ani de cand stau in blocul asta, cu pauze destul de mari, ce-i drept, rare au fost diminetile in care sa nu ma trezesc in zgomote de bormasina si in lovituri de ciocan. Ok, am inteles, ati daramat peretii, fara autorizatie, imi imaginez, pentru ca pentru asta parca trebuia acordul vecinilor si pe mine nu m-a intrebat nimeni nimic, v-ati pus aer conditionat si termopane, ati scos parchetul vechi si l-ati inlocuit cu altul nou, l-ati scos si pe ala nou si ati pus gresie prin toata casa, pe urma ati spart gresia si ati pus rahat de-ala de parchet laminat. Intrebarea mea este, acum ca ati terminat de facut toate astea, ce mama dracului mai aveti de daramat si de inlocuit prin casele alea de 50 de mp?! A mai ramas vreun perete de rezistenta in picioare? Mira-m-as, da oricum, voi dati-i inainte cu bormasina sau rotopercutanta sau cum mortii ma-sii se numeste, pana o cadea tot blocul; m-am prins si eu in sfarsit ca visul vostru e sa stati intr-un apartament cu doar doi pereti, si aia cat de gauriti se poate.
Mi-as dori sa muriti cu totii in chinuri, sa va striveasca de exemplu cineva degetele cu ciocanul sau sa va bage nenorocita de bormasina in ochi. Mi s-ar parea even, pentru licenta aia pe care am scris-o in timp ce boul de la opt isi darama casa, iar pe strada cretinii de la Apanova si aia de la gaze spargeau cu randul asfaltul proaspat turnat. Chiar as vrea sa dispareti cu totii de pe fata pamantului, mai ales tu, animalule de la 10, pe care, cand nu esti ocupat sa ma asurzesti cu bormasina, te aud (pereti subtiri, ce sa-i faci, noroc ca-i mai si spargem) si cand ti-o tragi cu fufa aia, si candva certati, si cand va bateti, si cand le faceti pe toate trei in acelasi timp. Odata si odata tot o sa chem politia, desi daca ai bate-o si tu cand trebuie, de exemplu atunci cand se apuca sa dea cu aspiratorul duminica la sapte dimineata, zau ca as urca sa-i carpesc si eu vreo doua. Si nu te mai obosi sa-mi spui sarumana cand ne intalnim la lift; mai bine mori, asta m-ar face fericita.
Iar acum ma scuzati, ma voi tari inapoi in pat.

2 comentarii :

Ambasadoarea spunea...

:))

Locuim in acelasi bloc?:D

zana-carabina spunea...

Se pare ca da :))
sau cel putin traiam, eu intre timp m-am mutat la pension:)))