sâmbătă, 18 mai 2013

I'm back, bitches!

Pe blog si in randul oamenilor sa zicem normali, adica aia care se trezesc la sase jumate-se duc la munca, unde nu au nevoie de xanax-se intorc acasa- fac de mancare- scriu/citesc/se uita la seriale- si dupa aia dorm fara stilnox si fara sa se intrebe de unde venim si mai ales unde  dracu ne ducem si de ce si cum si cu cine si tot asa pana la patru dimineata.

Saptamana asta am adormit o data inainte de miezul noptii, astia care ma stiti va dati seama ce rar mi se intampla treaba asta, as putea sa alerg la maraton si dupa aia tot dupa doispe as adormi. Da, glumeam, io nu pot sa alerg nici doi kilometri, poate doar daca mi-ar spune cineva ca singura sansa sa plec de la cluses ar fi sa fug la propriu, poate ziceam atunci mi-as misca fundul, desi nu garantez. Adica depinde si unde m-as duce, daca ar fi inapoi in Lyon, pregatiti-va pe margine cu sticle de apa, ca am si taiat-o. Mda, stiu ca n-o sa prind eu post in Lyon decat peste vreo zece ani, dar visatul e gratis, asa ca ma iertati.

La scoala e mult mai bine, vacanta asta in Romania m-a ajutat mai mult decat toate antidepresivele si somniferele, or fi pe lumea asta angoase pe care sa nu le stinga eclerele si crema de zahar ars de la mama, da io nu stiu care-s alea. Si da, am cu cinci kilograme in plus fata de anul trecut pe vremea asta, dar nu regret nimic :D Da, ziceam de fapt de scoala, dracii mei insuportabili au simtit ca s-a schimbat ceva dupa vacanta si ca nu mai sunt amarata aia palida si deprimata de acum cateva luni. Si cum ei sunt exact ca animalele, cum au simtit ca-s mai puternica decat ei, cum s-au potolit instant, este incredibil, parca nici nu-i mai recunosc pe unii. Ma rog, sunt tot in zep, deci nu e totul roz, dar e incomparabil mai bine si chiar a inceput sa-mi placa, ha, cine-ar fi crezut, acum doua luni ma gandeam sa-mi dau demisia si ieri am facut o super ora cu clasa mea cea mai tampita,  nu stiti voi ce greu e sa faci o ora normala cu niste plozi de treispe ani vinerea de la trei la patru, ultima ora din saptamana si dupa doua ore de sport.

Si cam asa, hai ca n-o sa ma epuizez din prima seara de scris aici :)

2 comentarii :

Melias spunea...

Welcome back ! He he, de cand te am in reading list nu ai postat nimic si tot speram sa revii ca sunt la zi cu posturile tale si m-ai castigat ca abonat la "povestile" tale. Sper ca nu dispari iar vreo cateva luni.
PS. Cata dreptate ai in primul paragraf, pe bune ca mai bine nu puteai sa spui.

zana-carabina spunea...

Merci. Si nu, nu mai dispar :)