marți, 2 octombrie 2012

...

Din categoria "momente tragi-comice din viata mea de profesor": saptamana trecuta l-am facut sa planga pe unul mic de-a sasea. Saptamana asta l-am facut sa planga pe altul, din aceeasi clasa, doar ca asta m-a anuntat solemn si cu lacrimile suvoi ca el de-acuma nu mai vine la ora mea. Si io i-am zis "bine, Walid, ne vedem joi, vezi ca dam lucrare". Fara suflet, stiu. Da stiti de ce nu mai am suflet? Ca mi-l mananca plozii astia. Ma rog, nu era prea mult din prima, ca sa fiu sincera :)

13 comentarii :

Co spunea...

;)), am fost răzbunată :P

Co spunea...

;)), am fost răzbunată :P

CoBRa spunea...

E simplu. Nu trebuie sa-ti faci probleme. Esti femeie. Trebuie sa te obisnuiesti.

Femeilor le vine foarte usor sa-i faca sa sufere pe barbati.

De obicei incep din copilarie cu colegi. Tu, prbabil , ai inceput mai greu si o sa ajungi mai tarziu si la adulti .....

;)

zana-carabina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ALUCOSTICA spunea...

Nu-i ierta, astia din ziua de azi, astia mici cu personalitate mare, au habar doar de drepturile lor nu si de asumarea unor responsabilitati.
Arde-i !! :))

zana-carabina spunea...

vai dar ce dragut, un comentariu sexist, super!

zana-carabina spunea...

lasa ca nu i-a prins rau o criza de plans, de atunci s-a dat pe brazda, nu mai am probleme cu el. am cu altii, dar asta e:)

ALUCOSTICA spunea...

O portie de plans, cu muci si sughituri, poate ca nu e chiar asa de rea.
Pe vremuri chiar aveam motive cand ne lua tovarasa de perciuni si ne aplatiza capul de culegerea de Gheba. :))

zana-carabina spunea...

copchilul asta mi-a scos sufletul o ora intreaga, a tb sa ma intrerup din doua in doua minute ca sa-l potolesc un pic si cand la sfarsit i-am dat o pedeapsa, a inceput sa planga de a-i fi zis ca i-am dat cu cartea in cap. l-am lasat sa se potoleasca si data urmatoare l-am oprit un pic sa vb la sfarsitul orei, de atunci e ok.

ALUCOSTICA spunea...

TI-am zis, sunt plini de personalitate, dar sunt totusi copii, cu metoda potrivita ii asezi. Cand i-ai linistit pe toti, dupa ce te-ai si obisnuit cu ei, sunt mari si pleaca fiecare pe drumul lui.
Deci, arde-i sa te tina minte macar !
:)) Glumesc. Chiar nu stiu cum as proceda in locul unui profesor. Sunt saten, poate nu s-ar observa asa de bine firele carunte.

CRM spunea...

Le mai trebuie câte un șoc din ăsta din când în când! La fel erau și cei de la școala mea. Până nu puneam piciorul în prag, nu aveam izbândă!

ALUCOSTICA spunea...

Mai, sunt mici dar nu chiar nevinovati.
Pentru binele lor si-al tau trebuie sa faci asa. Stii cum e. E ca o operatie care doare dar pe urma, face bine.
Deci opereaza-i ! :))
Apropo, ce materie predai ?

ALUCOSTICA spunea...

Mai, sunt mici dar nu chiar nevinovati.
Pentru binele lor si-al tau trebuie sa faci asa. Stii cum e. E ca o operatie care doare dar pe urma, face bine.
Deci opereaza-i ! :))
Apropo, ce materie predai ?