miercuri, 8 aprilie 2009

...

Azi la biblioteca, plictisita de atata critica si teorie si istorie a religiilor, am luat din raft Moon Palace-ul lui Paul Auster, sa-mi mai aerisesc creierii. N-am citit nici un rand din el, in schimb la plecare l-am bagat in geanta, aveam cateva carti de-ale mele si nu l-am observat, am strans tot, obsedata cum sunt sa nu uit ceva, nu de alta, dar mereu pierd acte, bani si chei, si am iesit senina din biblioteca. Iar alarma de la usa n-a sunat, naiba stie de ce. Atata mai trebuia, sa ma prinda aia cu o carte neinregistrata in geanta, cum sa-i conving ca n-am furat-o?
Si nu numai ca am plecat cu ea, dar mi-am dat seama de asta pe la noua seara, cand mi-am scos catrafusele din geanta si a cazut si ea pe parchet, albastra cu dungi negre, mai fusese in camera mea acum vreo juma de an, cand am imprumutat-o si am citit-o in doua nopti (ceea ce inseamna ca mi-a placut mult). Mda... Si io acum ce fac cu ea? O duc inapoi, s-o mai citeasca si altii? Sor-mea zice sa nu, adica n-a sunat alarma, norocul meu, mai ales ca e o carte misto, pe care chiar as vrea sa o am.
M-am gandit eu sa va intreb si pe voi, am facut frumos un sondaj, l-am inserat pe blog, numai ca nu vrea sa afiseze variantele de raspuns si eu nu mai am rabdare sa-mi bat capul si cu asta. Deci va intreb asa direct si astept sa vad ce ziceti:

Ce sa fac cu Moon Palace?

a)O duci inapoi la biblioteca. Oricum tu esti o fraiera care face mereu ce e corect.

b)O pui frumos in raft, acum e a ta.

c)Mi-o faci mie cadou, poate asa te iert ca nu mi-ai mai scris un mail de patru luni.

7 comentarii :

Ambasadoarea spunea...

Complicat, madame... nu stiu, azi ma simt in varianta a :D

Hellene, tomata cu scufiţă spunea...

Na bine, recunosc. As alege b. Da' oascilez intre a si b ca parca m-ar mustra un pic constiinta. poate as tine-o putin pe raft, sa vad daca ma obisnuiesc cu ideea ca e a mea sau daca vocile din capul meu s-ar revolta pana as duce-o inapoi. :D

Anonim spunea...

Mai... nu sunt religioasa de felul meu. Dar stiu de pe pielea mea ca virgula chestiile astea facute in postul ala mare in care suntem acum nu sunt bune. Adica... acum 2 ani, am plecat cu o ciocolata dintr-un supermarket. Nu am vrut sa o fur, serios. Numai ca tembela de la casa nu a trecut-o peste piuitoare. Si eu nu am zis nimic. Inutil de spus cat de prost mi-a mers TOTUL in urmatoarea perioada. Anul trecut, o tanti mi-a dat mai mult rest decat trebuia. Pentru ca tanti nu imi era simpatica, nu am spus nimic. Tot ghinionul pamantului a venit pe capul meu...

Asa ca eu zic sa o duci inapoi. Frumos, fara sa spui la nimeni. Si daca tii cu tot dinadinsul, sa o iei dupa ce trece chestia cu oua rosii, inviere si alte alea. :)

Mariana spunea...

A.
ca se gaseste cineva sa ti-o faca cadou probabil,nu?

World Wide Alinoi spunea...

:) ce tare a fost Liana.
Daca vrei s-o iei, s-o iei totusi dupa Paste :)).
Oscilez intre a si b, dar parca mai mult a.

Anonim spunea...

Pai nu? :D Macar atunci nu este amplificata pedeapsa faptelor rele. Eu inca astept rezultatul. Ce a facut zana pana la urma?

zana-carabina spunea...

zana a dus cartea inapoi chiar a doua zi. fraiera ca de obicei, dupa cum ziceam :p
si da, foarte tare faza aia cu "daca chiar o vrei, ia-o dupa paste" :))