sâmbătă, 28 martie 2009

...

Mergeam eu asa pierduta in ganduri, sa ies sau nu in oras cu astia, parca mi-as face niste legume mexicane diseara, vai, ce frumos e copacul ala inflorit, in sfarsit prind si eu o primavara calda in Lyon, chestii de-astea de maxima importanta, mergeam pe strada, zic, cand ma opreste un mosulet, foarte elegant si foarte zambitor, si ce imi zice, "senora, busco el hospital San José". Asa pur si simplu, nu tu bonjour, nu tu vorbiti spaniola, cu cel mai firesc aer din lume, de zici ca el fiind sa zicem din Madrid, ca asa si parea dupa accent, ar fi ajuns la Barcelona si ar fi intrebat unde-i spitalul ala, despre care mi-a si luat vreo cateva secunde bune sa-mi dau seama ca e Saint Joseph, noroc ca eram la doi pasi de el, ca spaniola mea nu l-ar fi ajutat sa ajunga mai departe, mi-a zis gracias si a plecat, a fost asa o faza ciudata, adica iti trebuie ceva curaj sa vii in Franta fara sa stii o boaba de franceza si sa te apuci sa intrebi senin lumea pe strada unde e spitalul San José, ce francez adevarat ar sti sa-ti raspunda la intrebarea asta?:)
Si a trecut atata timp de cand n-am mai scris, ca mi-a luat cateva minute sa-mi aduc aminte parola de la blog.

7 comentarii :

World Wide Alinoi spunea...

Eu am o prietena care si-a tot facut vreo trei bloguri, pentru ca le uita parola. Varianta finala a fost sa aleg eu parola, si sa functionez pe post de reminder :)

zana-carabina spunea...

eu de obicei tin minte chestiile astea, imi mai aduc aminte si acum nr de telefon ale unor oameni cu care nu mai vorbesc de mult, cat a costat o bluza pe care mi-am cumparat-o acum 5 ani si tot asa, deci a fost ciudat sa-mi uit parola. a, de fapt mi-am mai uitat o data pinul la un card:)

Mariana spunea...

o intamplare super frumoasa...pe mine m-a impresionat...asa.
eu incerc sa-mi pun aceiasi parola la tot...sau variatii pe aceiasi tema,dc le uit imi fac alt cont dc nu reusesc sa o schimb...nu pierd mai nimic:))

zana-carabina spunea...

si parolele mele sunt variatiuni pe aceeasi tema, doar ca nu-mi mai aduceam aminte cum variasem tema la asta de la blog:)

Inventatorul spunea...

hm si cam pe ce tema sunt variatiunile astea, cat ulei se pune la orez sau cine va fi in dulap diseara

zana-carabina spunea...

mda, unii oameni ma cunosc prea bine:p

Inventatorul spunea...

saraca madam