sâmbătă, 20 decembrie 2008

...

In seara asta la o petrecere, eu, Andrei, sora-mea si Dimitrije, adica veselul colt est-european, noi cred ca ne-am distrat cel mai bine; vorbeam noi si ne hlizeam si nu stiu cum vine vorba de injuraturi, si Dimitrije, ca vai, noi avem niste injuraturi groaznice, toti strainii sunt oripilati cand le aud. Noi, de colo, pai zi-ne una, sa vedem. Dimitrije: ok, o sa v-o zic pe-aia pe care-o folosim cel mai des, sper sa nu va sperii prea tare. Noi: hai, s-auzim. El (balmajeste ceva in sarba, si pe urma traduce in engleza): Go back to your mother's womb! (nici macar n-a zis cunt, e o doamna D asta, ce mai) Ati inteles? Sa va explic? E oribil, nu? Da de ce radeti?!!! Evident, noi eram pe jos; Andrei se opreste primul din ras si ii explica, stii, si noi avem aceeasi injuratura. D face ochii mari, a, pai eu credeam ca numa sarbii injura in halul asta. Eh, ce sa-i faci suntem vecini, e normal sa avem chestii in comun. Dimitrije (total aiurit de proaspata descoperire): Pai atunci mai ziceti-mi ceva injuraturi de-ale voastre, ca se pare ca va pricepeti. Si incepem noi: fuck your mother's dead relatives! D ingrozit. I will drag my balls on your mother's funeral cake! D cu ochii cat cepele. Si tot asa am tinut-o, l-am innebunit pe-asta. Da I'm proud to say ca la ora actuala e in stare sa injure in romana mai ceva ca un taximetrist :)

2 comentarii :

Anonim spunea...

:)) parca e o zi din viata mea, aceleasi discutii le am si eu cu restul natiilor pe care le intalnesc aici. Cgiar intentionez sa scriu un post ca sa detaliez. Eu ma laud sus si tare ca romanii au cele mai inventive injuraturi si ca putem oricand sa facem una noua, combinand cateva din cuvintele-cheie.
Si exemplul care mie mi se pare cel mai funny: I would hang my underwear on your mother's cross (Atarna'mi'as chilotii de crucea ma'tii).

zana-carabina spunea...

noi de fapt ne-am mai potolit cu fazele astea, dupa un an jumate nu mi se mai pare chiar atat de funny, da aseara nu stiu ce ne-a apucat :)

tare aia cu chilotii, n-o stiam :))))