sâmbătă, 22 noiembrie 2008

...

Eu chiar îmi făcusem nişte planuri măreţe pentru ziua de azi, cum că o să citesc pentru prezentarea aia şi o să vă scriu multe mailuri lungi, aşa ca în vremurile bune, plus un post lung cât o zi de post pe blog, ca să zic aşa, doar că înainte să fac toate aceste chestii mai mult sau mai puţin intelectuale am desfăşurat cu succes două activităţi total diferite, care m-au golit de energie; adică am înotat până mi-a ieşit sufletul şi pe urmă am făcut brioşe cu ciocolată, într-un fel e nasol că iar rămân cu mailurile nescrise şi cu blogul lăsat de izbelişte, da pe de altă parte îmi place starea asta de sfârşeală fizică, măcar acum mi s-a potolit zumzăiala continuă din cap şi nu mai mai gândesc la prostii, ce tot atâtea crize şi depresii şi melancolii şi întrebări existenţiale, ăsta-i, domle, sensul vieţii, să încerci să mai faci o tură de bazin atunci când simţi că nu mai poţi şi să te bucuri că ţi-au ieşit brioşele. It is that simple.

Niciun comentariu :