marți, 3 iunie 2008

Lisabona- part 2

Ce bine ca am scris ieri cate ceva, azi n-as mai fi avut nici un chef, nu de alta, dar m-au napadit iar grijile de zi cu zi, trebuie sa ma duc la banca, sa trimit nu stiu ce adeverinta la caf, sa fac ordine in camera, sa-mi pregatesc dosarul de master pentru anul viitor, sa ma gandesc ce sa fac de ziua mea si tot asa, o gramada de treaba pe capul meu.

Si dupa cum v-am promis ieri, am facut rost de pozele de la Lisabona; am trecut pe la Rula sa le iau si am primit ca bonus o chestie care teoretic era o gogoasa, iar practic o chestie ciudata cu gust de bere, nu stiu ce reteta dubioasa a gasit ea pe net, cica e mai bine sa pui bere in loc de drojdie in aluat. A, da, am uitat sa va spun ca Rula e vecina mea grecoaica, e simpatica si ne intelegem bine, desi e total diferita de prietenii mei; adica e de-aia care se apuca sa vorbeasca asa din senin cu oameni necunoscuti la coada la supermarket sau la imbarcarea in avion si care evident, are o mie de prieteni.

In fine, ziceam de poze, les voilà:

































































































































































Da, stiu ca pozele astea n-au nici o ordine si ca am amestecat castelele cu mancarea, da sunt la fel de varza ca si ieri, asa ca ma scuzati, dar ma duc sa ma culc.

3 comentarii :

Anonim spunea...

ce dragute sunt pozele. abia astept sa ajung si eu, o sa am cateva luni la dispozitie sa explorex Lisabona in profunzime :)
chiar nu ma gandeam ca o sa dau peste cineva care sa aiba o pasiune pt. Saramago, nu prea il cunosc multi...

zana-carabina spunea...

il mai cunosc unii... de exemplu prietenii mei pe care i-am asasinat cu obsesia mea pt. Saramago :D
cateva luni la Lisabona, wow, te invidiez:) eu am avut cinci zile la dispozitie si m-am intors cu rani la picioare.
n-o sa-ti abandonezi blogul cand ajungi in Portugalia, nu? abia astept sa citesc posturi de Lisabona.

Anonim spunea...

ooo, nu, promit sa nu parasesc blogul si sa pun cat de multe poze indura wordpress-ul. Si mai promit si sa te anunt cand fac asta, iti dau un trackback ca sa'ti clatesti ochii... ooof, abia astept! :D