luni, 9 iunie 2008

...

Mi-am facut blog de o saptamana si deja m-am plictisit de scris...
Ziua mea a fost vineri (24 de ani, deja e ingrijorator), da' abia azi am reusit sa adun cativa oameni pe la mine, ca sa nu mai aud ca stau "singura ca nebuna", ce oameni, cum sa-ti zica asa ceva propria ta sora, eu de fapt stau singura ca un om perfect echilibrat psihic ce sunt, ne-am inteles, asta mica?
Si acum vreo saptamana cand era cald si frumos imi faceam eu planuri marete de mers la picnic in Tete d'Or, ca m-am saturat de petreceri de-astea in camere de 9 metri patrati; aveam chiar dileme de genul "sa ma imbrac cu rochia roz sau cu fusta albastra? oare n-ar fi mai bine sa mergem in Miribel?" Da nu-i nimic, s-a rezolvat, de 5 zile ploua aproape fara intrerupere si n-au fost mai mult de 15 grade, ieri am scotocit in valiza dupa o geaca, ce dracu e cu vremea asta, zici ca suntem in martie.
Asa ca azi mi s-au prezentat la usa toti prietenii pe care ii mai am pe aici; da, sora-meo, Desperadosul n-a avut nici un gust fara tine. Si ce adunatura ciudata suntem, un prieten eschimos imi mai lipseste, ca in rest m-am facut o cosmopolita, manca-m-ar mama, ia ascultati aici cu cine am mancat tort anu asta: Rula, vecina mea grecoaica, Fernando, prietenul ei columbian, Stefan, un prieten din Venezuela, Glenn, unul din cei 4 francezi simpatici de pe lumea asta, Mo, aka Billy, chinezul meu preferat si Andrei, ca doar trebuia sa vorbesc si eu romaneste cu cineva. Desi daca ma gandesc bine si Glenn stie un pic de romana; asta ca sa nu mai zic ca injuraturi de-ale noastre stie pana si Billy, acum vreo trei saptamani vorbeam cu sora-mea in romana si am zis ceva de pizda ma-sii, nu mai stiu la ce ma refeream si Billy de colo "stop swearing!" A fost ciudat :)
Azi dimineata m-am crizat nitel cand mi-am dat seama ca am cinci sticle de vin si nici un tirbuson, daca era sora-mea aici nu mi-as fi facut nici o problema, ca ea e in stare sa scoata un dop cu pixul, cutitul si probabil si cu mainile goale in cazuri de extrema urgenta. Dar cum ea e acum in Bucuresti scriindu-si mareata lucrare de licenta despre Beckett, am pus mana pe telefon si l-am sunat pe Andrei, sa-l anunt sa se prezinte cu un tirbuson; si stai sa caut, in dulap nu e , stai sa ma uit in sertarul cu tacamuri, mama ma-sii ca am gasit toate alea da tirbusonu nu, il intreb pe colegu de apartament cand se intoarce, poate stie el pe unde-o fi. Colegu nu se intorsese nici peste trei ceasuri, i-am trimis mesaj lui Glenn, sa n-apari fara tirbuson ca o sa bem numa apa plata; si ca sa fiu sigura ca o sa avem cu ce sa desfacem vinul am cumparat si eu un tirbuson; bineinteles ca am uitat sa-i spun lui Glenn sa nu-l mai aduca pe al lui si a mai venit si Rula cu tirbusonul ei, asa din proprie initiativa, mama doamne cate tirbusoane avem, pacat ca toata lumea a baut bere si n-am terminat nici macar o sticla de vin.
Am primit si cadouri, Rula mi-a facut o prajitura (cum o fi reusind fata asta sa gateasca la plitele din camin e un mister pentru mine, iti ia juma de ora si sa faci o omleta, asta cand nu ti se arde mancarea in 5 minute), Billy si Glenn mi-au luat o bratara grozava, am avut emotii pana s-o scot din ambalaj, simtisem ca e o bratara si ma gandeam stai sa vezi poate are cine stie ce culoare sau ceva sclipici sau mai stiu eu ce, cu baietii astia nu poti sa stii niciodata, da de unde, e alba cu negru si imi place mult de tot. Si Andrei mi-a adus un cactus, a zis ca ar fi vrut sa-mi aduca o floare da s-a gandit ca plec si e mai usor sa las cactusul cuiva pana la toamna, ca nu trebuie udat decat de vreo 2 ori, nu ca floarea de care trebuie sa ai mereu grija. Pai ce mare lucru, imi luai floare si cand plecam iti puneam tot tie ghiveciul in brate si rezolvam problema.
Si acum iar sunt singura ca nebuna, trebuie sa fac ordine inainte sa ma culc si parca a mai ramas o bucata de tarta cu zmeura asa ca hai pa, ma duc sa ma ocup de ea, na ca are si rima, mereu mi se intampla in ultima vreme.

Niciun comentariu :