joi, 5 iunie 2008

....

Azi la cantina imi mancam desertul, un bol de capsuni cu frisca si ma gandeam ce bune sunt capsunile alea mutant ( cred ca de fapt era una singura, indeajuns de mare incat sa fie taiata in zece bucati), cand am avut o semi-revelatie: de fapt capsunile astea de supermarket nu sunt mai bune ca acum doi ani, cand nu suportam nici sa le vad, ca prea aratau a fructe de plastic. Doar ca intre timp eu am uitat ce gust au capsunile de la tara, alea pe care le culegeam din gradina si le mancam nespalate. Iar asta este pur si simplu trist.

4 comentarii :

Inventatorul spunea...

auzi da acolo la voi la ciocile nu erau si serpi in gradina?
la noi era o regula, noaptea daca vedeai un sarpe nu trebuia sa zici "sarpe" ca te aude, ii ziceau franghie

zana-carabina spunea...

dupa cate bag de seama cineva se plictiseste "singur cu pitzipoancele" si n-are alta treaba decat sa se ia de blogul meu, nu-i asa sorin?

Inventatorul spunea...

auzi ca unic vizitator al capodoperei din era tehnologiei cu care ti-ai lansat cariera suprema de bloagheritza, ar trebui sa imi faci statuie, ca daca n-as fi eu ti-ar suspenda astia licenta de functionare pentru trafic 0 ; madam era sa uit La multi ani madam si tot ce iti doresti si stiu ca iti doresti sa agati cat mai multi thailandezi si nepalezi si din Myanmar, Sri Lanka si ce mai gasesti pe acolo pe la Lyon si restul de urari ti le trimit pe mail ca sunt personale si s-ar putea sa iti creasca popularitatea la blog de cand postez eu

zana-carabina spunea...

te rog frumos, putin respect, nu esti singurul vizitator de pe blogul asta, il mai citeste si mama. hai ca mai bine ma apuc sa-ti raspund la mail.