joi, 26 martie 2015

...

 Aveam azi oră cu dracii mei de-a șasea și vai, cât au putut să se foiască și să se sucească în toate părțile, îmi venea să-i plesnesc pe toți, așa că i-am pus să copieze în liniște un text și le-am zis că o să termine acasă ce nu au timp să copieze în clasă (da, v-am zis că m-am făcut a dracului, asta e). Buuun, și la sfârșitul orei vine la mine Lucas, care îmi spune că el a scris de zor, da' tot n-a terminat, și că în seara asta are antrenament de handbal și ''madame, dacă mă lăsați să nu termin textul acasă, vă dau trei caramele și nu spun la nimeni, vă promit''. Mai fii a dracului dacă poți după faza asta, era să mă înec de râs în fața lor.
 P.S; asta așa, că mi-e că am speriat lumea cu articolul de dinainte, e mișto, mă, să fii profesor, unde în altă parte ți se propune mită in caramele?  :)))
P.P.S.nu i-am luat dulciurile copchilului, nu ca as avea scrupule de-astea, da pur si simplu nu imi plac  caramelele :) Tre sa-i educ mai bine, sa ma mituiasca de acum incolo cu ciocolata cu portocale :))

Niciun comentariu :