duminică, 6 februarie 2011

A day at the races

Si am fost azi la hipodrom sa vedem cursele de cai si sa ne mai aerisim capetele tinute prea mult in lumina artificiala, a fost frumos, ne-am distrat, eu am pariat pe un cal ales pe baza vastelor mele cunostinte in domeniu (nu radeti, ca stiu cate ceva, doar asta a fost domeniul meu de activitate sase luni de zile anul trecut), am pariat deci ca o sa iasa calutul asta pe unul din primele trei locuri, nu conta care, si ia ghiciti voi cine a iesit pe locul 4, la juma de ureche distanta de ala de pe locul 3? Si asa s-au dus doi euro pe apa sambetei, dar macar am stat la soare si am facut altceva decat sa ne adunam iar in acelasi vesnic bar si sa bem acelasi vesnic demi-pêche, nu ca m-as plange, colindatul barurilor e una din activitatile mele preferate, dar parca nu strica o schimbare din cand in cand.

Niciun comentariu :