duminică, 10 mai 2009

...

Eram eu astazi in Bellecour, la pomul inverzit, noul nostru punct de intalnire, la inceput ziceam "ne vedem la pomul inflorit", ca era prin martie, acum s-au dus florile si au aparut frunzele, in fine, eram acolo asteptand oamenii care nu mai veneau, cand s-a postat unul in fata mea, "bonsoir, pot sa va intreb ceva?" Hm, ma gandesc eu, dupa cum se uita asta la mine, nu cred ca vrea sa ma intrebe unde gaseste un bancomat sau cum ajunge pe strada nu stiu care, evident, "nu vreti sa mergem sa bem ceva?" (doar suntem in Franta, toata lumea isi vorbeste cu "vous" pe aici, cred a am mai scris deja despre asta); "da nu vreti sa-mi dati nr de telefon?" "nu" "sa va las eu nr meu?" "nu" "nu vreti nici sa stam un pic de vorba?" "NU!!!" Pana aici nimic deosebit, treaba asta cu agatatul pe strada este o traditie in tara asta, cam la fel ca branza cu mucegai si grevele, doar ca tipul asta a fost foarte amuzant, cand a vazut ca nu si nu, mi-a zis asa, aproape cu repros, "v-am vazut cu haina asta rosie si mi s-a parut ca sunteti vesela si sociabila, ca altfel nu veneam." Asa imi trebuie daca mi-am luat haina rosie, o sa creada lumea ca-s mai putin sociopata:))) Auzi tu, "vesela si sociabila":)))) Adica vesela mai sunt eu, chiar destul de des in ultima vreme, da sociabila?! Really now!
Ah, si ce ma enerveaza ca imi pica netul, in seara asta aveam in sfarsit de gand sa scriu espre o gramada de chestii, si poftim wifi-ul naibii abia se misca. Mda.

2 comentarii :

LZ spunea...

Te-a crezut Scufita rosie, vesela si prietenoasa; da' tu, nu si nu!

zana-carabina spunea...

s-ar cam putea, acum vreo 2 zile mi-a si zis un tip (altul:p) ca parca as fi scufita rosie cu haina aia. asa imi trebuie daca nu mi-am luat-o pe aia neagra:)