duminică, 22 februarie 2009

...

Nici nu stiti voi ce noroc aveti ca sunt fiica sociopata a unor parinti sociopati, mai sarcastica decat mama si mai insomniaca decat tata, si daca i-ati cunoaste pe ei, ati sti ca nu e putin lucru, ce noroc ziceam ca nu am nevoie sa-mi vars pe blog nervii pe care blestemata de rasa umana nu inceteaza sa mi-i faca, ajunge sa-i sun pe ei si sa ne plangem unii la altii, ca uite, mama, aia a mintit si a inselat si a calcat oameni in picioare, dar acum e mai fericita decat mine si pe deasupra dintre noi doua cica eu sunt aia insensibila, ce sa mai zic, draga, tot cu oameni de-astia de nimic am si eu de-a face, cum au unii tupeul de-a sustine sus si tare ca n-au facut lucruri despre care tu stii ca ei stiu de fapt foarte bine ca le-au facut, noroc cu elevii, ca ei sunt draguti, cand intru la ora nu ma mai gandesc la mizerabilii mei de colegi, predau literatura si atat, iar eu ce sa mai zic, de treiscinci de ani sunt ginecolog si asa ceva nu mi s-a intamplat, ii zic uneia ca are sarcina extrauterina si trebuie sa renunte la copil si ea nu, ca sigur n-am dreptate, ca s-a documentat pe internet si cica daca ai asa ceva te doare burta si pe ea n-o doare, pai atunci, femeie, du-te sa te trateze internetu, ca eu si trei colegi iti spunem ca asta ai, uite aici ecografia, ne pare rau, asa e viata, da nu vii tu sa ne inveti sa ne facem meseria, ce se intampla, ce-i cu oamenii astia, pana la urma cine e normal, noi sau ei, eu as zice ca noi, dar uite, ei sunt mai multi si de obicei le merge mai bine, trec senini prin viata, nu ca noi, care ne sfarsim pentru orice fleac, nu domle, de fapt nu-s fleacuri, pentru noi conteaza, si sa vrem n-am putea trai asa, da lasa ca de fapt nici nu vrem, desi in unele zile, asa, putin, parca am vrea, de ce sa nu fim si noi mai cinici, mai insensibili, mai imorali si mai nepasatori, ce simplu ar fi asa, ah, dar ce e simplu pentru noi, pana si potaia noastra are crize de mizantropie, ceasuri la rand zace in cusca, privind in gol, la ce s-o fi gandind atunci, la sensul vietii ei de caine poate, dar pana la urma si la urma, ia mai da-i dracului pe toti, noi de fapt suntem fericiti pentru simplul fapt pentru ca putem sa vorbim intre noi de chestiile astea, cand ne adunam acasa in jurul mesei rotunde din bucatarie, masa noastra de plastic care ii scandalizeaza pe toti oamenii seriosi, zici ca suntem vesnic la picnic, numai oamenii fara capatai pastreaza ani in sir o masa de-asta, luata provizoriu "pana om gasi ceva mai ok", cand ne adunam acasa, zic, si ne bem cafeaua si radem si vorbim prostii, atunci intr-un colt al mintii, fiecare din noi isi spune ca de fapt noi suntem normali, si ca ne-o fi noua ne mai greu ca altora sa razbatem, dar uite ca pana la urma reusim, si ce bine ar fi sa nu mai sune niciodata telefonul si sa nu mai bata nimeni in poarta, aduceti-ne iaurt si 3 in 1 strong de la Jacobs si amestec de legume cu orez si noi nu mai iesim de-aici in veci.
Ah, si imi pare rau pentru incoerenta, eu sunt putin ametita la ora asta, am fost la o petrecere cu multi oameni, o sa ziceti ca e ciudat pentru cineva care tocmai a scris randurile de mai sus, dar ce-are sula cu prefectura, vorba ceea, m-am lamurit de mult ca n-o sa incetez niciodata sa detest oamenii, asa ca mi-am creat un sistem de aparare, ii urasc pe aproape toti, dar sunt perfect in stare sa ma machiez, sa-mi pun o bluza decoltata, sa rad, sa fac conversatie si sa beau like there's no tomorrow. Asta este, cumva trebuie sa supravietuiesc si eu. Hai noapte buna.

4 comentarii :

Anonim spunea...

bai! eu am avut o revelatie, citindu'ti primul paragraf, cap coada, fara de punct: ai citit prea mult Saramago! Gata! Opreste'te. Alineate, te rugam :)))

zana-carabina spunea...

of, cred ca era mai degraba vinul decat Saramago:) iar cu alineatele am avut intotdeauna probleme, mie personal mi se par inutile. stiu ca nu si voua, astora cre cititi, deci o sa pun mai multe pe viitor. sau macar o sa incerc

Inventatorul spunea...

mie imi place asa fara alineate daca te uiti pe blogul meu o sa intelegi oamenii sunt crunti da, in afara de noi sunt toti ca dracu, sociopatii sunt cei mai misto sunt niste adevarati doar sa nu ii pui la un loc decat asa la o masa rotunda sau poate fi si patrata si rupta de plastic sau orice altceva de lemn de exemplu cum am eu in bucatarie back home facuta de tata ca de altfel toata mobila si usile si geamurile adica ferestrele ca restul e din sticla nu au fost chiar asa sociopati nici ei de fapt io am iesit cel mai sociopat dintre toti din familie si apoi incet incet v-am adunat pe voi unu cate unu si am format asa o societate pata, o pata sociala si ce conteaza ca noi suntem doar asa intre noi si nu ne place de nimeni si i-am impusca pe toti si nimeni nu ne place si nimeni nu ne suporta si de aici intram intr-o autodistrugere incontrolabila pe care o controlam pana la urma pentru ca ne avem unul pe altul si astia ne suntem si atat conteaza sa ne suportam intre noi in pata asta sociala si restul nu mai conteaza; dedic acest comentariu depresiilor din ultimele zile care ne-au bantuit in saptamana tranzitiei de la valentin la dragobete si va zic eu ca sunt altii care nu se suporta mai mult decat nu suntem noi suportati de societate si gata si dora mai vreau sa intreb ce inseamna sarcina extrauterina si daca se poate ca un copil sa continue sa traiasca in burta dupa moartea gravidei si daca da cat timp

zana-carabina spunea...

sarcina extrauterina este aia cand ovulul fertilizat nu se fixeaza in uter, cum ar fi normal, si ramane asa aiurea, de obicei printr-o trompa uterina. si pt ca nu e acolo unde trebuie, adica in uter, copilul ala saracul nu se poate dezvolta prea mult si n-o sa se nasca niciodata; plus ca poate sa moara si maica-sa din cauza asta sau cel putin sa nu mai poata sa faca altul, deci tb sa renunte la el si sa spere ca data viitoare o sa aiba mai mult noroc.
iar copilul poate sa mai traiasca vreo cateva minute in burta mamei dupa ce ea a murit, mai ales daca nu mai are mult pana sa se nasca. cel putin asa cred eu, toate astea le-am scris din ce-am mai prins de la tata, pe el nu l-am intrebat, ca ieri a avut o garda grea si cred ca nu mai avea chef sa auda cuvantul "gravida".
si stiu ca stii ca esti pe lista cu oamenii mei preferati, dar iti mai spun o data :)