luni, 8 decembrie 2008

...

Stiti senzatiile alea minunate din gama scartait cu creta pe tabla, agatat ciorapii cu o unghie rupta, trezit la 5 dimineata, alarma fiind setata la maxim pe "treceti batalioane" si altele de genul asta; eh, toate astea nu se compara in ochii, ma rog, urechile mele, cu felul in care francezii stalcesc orice nume strain. Innebunesc de nervi cand ii aud ca pun mereu accentul pe ultima silaba, ca spun iu be quarante in loc de UB40 la radio bresht in loc Brecht la scoala, asta ca sa nu-i mai mentionez mishelanj, dant si ejel, ca doar v-ati prins toti ca vorbeam de Michelangelo, Dante si Hegel. Dar cel mai tare si mai tare ma exaspereaza cu numele romanesti; adica ionesco e ok, sioran mai treaca-mearga, dar mirséa éliad, doamne, nu, nu nu, mi se strepezesc dintii si mi se ridica parul de pe ceafa cand aud chestia asta si profii astia il pomenesc tot timpul, ca mituri, ca istoria religiilor, mirséa in sus si mirséa in jos, putain de bordel de merde, nu se mai poate, intr-o zi o sa ies prin zid daca mai aud chestia asta. Mirséa, auzi tu; asta ca sa nu mai zic de cretina care a intrebat-o o data pe Irina T cum o cheama, ea a zis "Trentea", si aia a scris pe foaie, la rubrica "nume de familie", ghiciti ce, "31", ca na, daca seamana cu trente et un, de ce nu? Da tot e o parte buna si la faza asta, pentru prima oara in viata ma bucur ca ma cheama Balta, de obicei orice francez reuseste sa scrie numele asta cam din a treia incercare :)

8 comentarii :

World Wide Alinoi spunea...

Haha, cat de tare. La asta nu ma asteptam, sa scrie 31, in loc de Trentea.
Am "beneficiat" si eu de faze de-astea, adica in loc de Georgescu, sa aud Gheorghescu din gura nemtilor.

zana-carabina spunea...

mda, 31, parca era prizonier la auschwitz, ca numa p-astia ii identificau dupa numar:)

World Wide Alinoi spunea...

Acum, na, nu stiu, poate oi fi eu rea, dar trebuie sa fii cam idiot sa scrii 31.
Adica ok, poate ca o chema Treizecisiunu, dar nu poti sa-i scrii cuiva numele in cifre. In cel mai rau caz, il scrii cu litere (ca pe orice alt nume) :P

Anonim spunea...

M-am inecat cu covrigeii de ras. Si chiar vroiam sa te intreb tie cum iti spun. 31 =))

World Wide Alinoi spunea...

merci de link. l-ai uitat pe 84 de dupa 30iulie :P

Anonim spunea...

mie portughezii nu mi'au spus niciodata Ene, doar stâlceli din gama Enî sau chestii din'astea...
si cand ii aud cu Bruxelas sau Júlio Verne, mi se urca la cap, am mereu senzatia ca or sa ajunga si astia sa se creada buricul pamantului ca frantujii...

Nicole spunea...

heheh funny numele de fata al mamei mele e tot Balta...cine stie ? :) ia zi-mi si mie in ce oras stai in FR? :)

zana-carabina spunea...

in Lyon