luni, 1 decembrie 2008

...

Eu la ora asta ar trebui sa dorm, mai ales ca azi a fost o zi lunga -facut cumparaturi, citit Italo Calvino pentru urmatorul exposé, facut ordine in camera, intalnit cu Andrei la consulat ca sa votam, hoinarit pe strazi, baut cea mai naspa Cola la Mcdonalds, dus la film-www.imdb.com/title/tt1033595 -mi-a placut mult, intors acasa, vorbit cu mama, facut cartofi umpluti si briose cu ciocolata pentru cina festiva de maine, la urma urmei si 1 decembrie e un prilej de betivaneala ca oricare altul :)

Deci o zi lunga, dupa cum spuneam, dar nu puteam sa ma culc inainte sa va spun ca saptamana viitoare o sa lucrez ca pitzipoanca, pardon hostess, recunoasteti ca nu v-ati fi asteptat la asta din partea mea :) Dar am aflat eu ca se cauta hotesses pentru salonul Pollutec, asa ca mi-am calcat camasa alba, m-am machiat zdravan, mi-am aranjat parul si m-am prezentat la interviu, unde am zambit frumos si i-am pacalit pe-aia sa ma angajeze, daca ar sti ei cat detest eu oamenii nu m-ar fi angajat niciodata sa fac chestia asta, a fost chiar interesant, ca si cum as fi jucat un rol, doar ca m-a pufnit un pic rasul cand s-a uitat una din alea la mine si mi-a zis ca m-am machiat ok, da ca-mi mai lipseste un pic de blush, eu de sub cele doua straturi de fond de ten, pudra, fard de ochi si ruj era s-o intreb daca ma angajeaza hostess sau clovn la circ, da o data-n viata am reusit sa-mi tin gura :) Si na, de angajat m-au angajat, ca spre deosebire de frantuzoaice eu obisnuiesc sa ma spal pe cap, n-am o suta de piercinguri si vorbesc engleza, acum sa vedem cum o fi, sper sa rezist, ca pentru mine nu e chiar floare la ureche sa zambesc sase ore pe zi cocotata pe tocuri (mdea, trebuie sa port si tocuri, chiar o sa fiu o pitzipoanca), maine tre' sa ma-ntalnesc cu clientul (he he, in ce hal suna asta), sa-mi iau in primire hainele pe care trebuie sa le port si o sa am un briefing de trei ore ca sa aflu ce o sa le spun alora de o sa vina la salon, dupa ce le zambesc cu toti dintii, incercand in paralel sa nu cad peste ei (pantofii aia ma omoara, i-am purtat ieri doua ore si imi venea sa plang la sfarsit). Da in fine, macar o sa ma plateasca bine pentru chestia asta, vreo 200 de euro pentru 20 de ore lucrate, in Romania sunt oameni care muncesc o luna pentru banii astia. A, v-am zis ca trebuie sa ma dau cu ruj rosu? :)))) Numa pentru chestia asta ar trebui sa cer un spor de stres, ceva :)

6 comentarii :

Anonim spunea...

Parca as fi citit un gand de-al meu :))

Bafta si ai grija sa nu cazi ;)

Anonim spunea...

hahaha... ruj rosu! Eu am incercat sa ma dau sambata cu ruj rosu pt. o petrecere, dar l'am sters in secunda 2, mi se parea ca ma asteapta mai degraba autostrada decat party'ul...

si zici ca asa's frantuzoaicele?

zana-carabina spunea...

@dordemare: merci:)) pana acum n-am cazut, dar ma dor picioarele ingrozitor

@lenebarbie: nu m-am dat cu nici un ruj rosu pana la urma, n-aveam nici un chef sa-mi cumpar unul, ca dupa aia ar fi ramas aruncat cine stie pe unde, probabil nu l-as mai fi folosit niciodata. asa ca m-am dat cu rujul meu obisnuit, vorba vine obisnuit, ca si cu asta ma dau de trei ori pe an, da macar are o nuanta normala si n-arat ca adunata de pe centura :)))

Nicole spunea...

:))))))))) esti funny rau! te bag in lista :)) btw...am facut si eu treaba asta o data, singuru' avantaj e ca ies bani rapid ! :))

zana-carabina spunea...

gata, esti si tu in lista mea:))

Nicole spunea...

welcome :)