luni, 27 octombrie 2008

...

Stii ca ca te-ai obisnuit sa traiesti in Franta atunci cand esti intr-un bar, vrei o cola si comanzi fara sa clipesti un coca, s'il vous plait; pentru ca da, din Coca-Cola noi am pastrat Cola si ei Coca si nu cred ca e vreun roman care sa fi ajuns pe aici si sa nu fi cerut une cola, mie mi-a luat cateva luni bune sa asimilez chestia asta. Si ca sa mai exersati: un Coca, un Fanta, un Orangina. Sau mai bine o bere, ca e mai simplu, macar are acelasi gen ca in romana :)

Stii ca nu te-ai obisnuit sa traiesti in Franta atunci cand iti dai seama ca iar nu esti acasa cand e ziua unuia din cei trei prieteni ai tai, chiar daca de data asta evenimentul a fost sarbatorit cu ceai si aspirina in loc de vodca pentru oameni puternici, ca in vremurile bune :))))))))))))

5 comentarii :

Irina spunea...

berea o fi ea de acelasi gen, da ai uitat de "un demi svp"!

zana-carabina spunea...

o, da asa e :)))
eu inca mai am o nelamurire cu desperadosul, e une sau un despé, ca nu-mi mai aduc aminte cum a zis ala de la barul deschis numa sambata unde am fost noi?
si am uitat si de "un déca svp", m-am prins dupa o suta de ani ca aia care cer asta vor o cafea decofeinizata :)
iar acum vreo 2 sapt am fost in smoking dog si am dat peste un barman care nu stia ce inseamna kir, adica da-o dracului, cum sa nu stii atata lucru cand lucrezi intr-un bar :) pe urma am vazut ca-i face cu mana lu sor-mea, era un prieten de-al ei, bagaboanta asta mica stie tot Lyonul :) Si era englez, da eu nu m-am prins, pt ca vorbea foarte bine franceza; astia in Anglia nu cred ca beau kir, asa ca ii iertam

Anonim spunea...

stiu cum e cu influentele lingvistice. Din cand in cand, mi se intampla sa ma trezesc zica: "nu face sens", din cauza expresiei não faz sentido. Sau sa incep sa vorbesc 3 limbi deodata :)) Nici nu vreau sa ma gandesc ce iese...

zana-carabina spunea...

mda, imi suna cunoscut, mi se mai intampla si mie :)

Andreea spunea...

o da! si aici la bruxelles tot un coca se spune. mie mi s-a parut foarte funny prima data. apoi m-am obisnuit sa spun si eu coca si ma simteam de-a locului :):)