joi, 23 octombrie 2008

...

Pe masura ce ma fac tot mai mare si mai desteapta, am tot mai multe revelatii din seria celor pe care le-au avut deja milioane si miliarde de oameni, da, stiu, era suficient sa zic miliarde, da whatever. Si pe masura ce ma fac tot mai mare si mai proasta, fac exact, dar exact aceleasi greseli pe care le-au facut si respectivii mai sus-mentionati, desi mi-a zis mie odata tata ca viata e prea scurta ca sa invat din greselile mele, asa ca mai bine as casca ochii si urechile la ale altora, banal, stiu, dar daca as fi fost in stare sa fac chestia tare bine ar mai fi fost. In fine, asta e partea a doua pe care nu o vom aborda azi, la ordinea zilei fiind revelatia cu numarul 583: orice chestie naspa are intr-adevar partea ei buna. Va prezint si doua ilustrari deosebit de inteligente ale acestei idei:

1)Chestie naspa: strazile din Lyon sunt mai mereu pustii, uneori e deprimant sa vad trei oameni si un caine, ok, hai, doi caini, ca altfel de unde ar fi atatia rahati pe strazi :), pe ditamai bulevardul in mijlocul zilei si nu ma luati ca unde sa fie oamenii, la munca, sigur, ca si muncesc astia de se rup, trei ore cu pauza de masa intre ele. Deci la munca nu, pe strada nu, seara ma uit la cate un bloc si vad doar cateva ferestre luminate, in baruri nu, deci unde?!! Mai ales duminica, zici ca a trecut ciuma prin oras, nu alta, e foarte deprimant uneori sa ma plimb singura, adica mie imi place la nebunie sa hoinaresc pe strazi de capul meu, fara sa-mi zgarie urechile miorlaieli de genul "mi-e frig, ma dor picioarele, hai sa ne oprim la h&m, hai acasa, are we there yet?", da chiar sa nu fie nici tipenie pe strazi e cam prea mult chiar si pentru mine.
Partea buna a chestiei naspa: Mai putini oameni inseamna mai putini cretini care se iau de mine, mai putini plozi care urla ca din gura de sarpe, mai putine babe nebune pe care le loveste la 70 de ani ideea ca un minijup le-ar veni de minune (cam doua din cinci femei de pe aici sufera de sindromul vai, ce sexy-s dupa menopauza, deci nu e de gluma). Adica pot si eu sa ma plimb linistita cu gandurile mele, fara sa ma deranjeze nimeni, plus ca unele chestii nu ti le permiti cand sunt o suta de oameni in jur, de exemplu cand e aglomeratie nu poti sa-ti tarsai picioarele prin frunzele cazute pe trotuar, da, da, ati citit bine, asta e una din placerile mele vinovate, pe langa tinutul permanent al mainilor in buzunare, de exemplu (nu ca as mai face asa ceva, mama, mai ales cu rochia aia pe care mi-ai dat-o tu, doamne fereste, nu, nu, nu :) si ca sa n-avem vorbe, ma refer (aproape exclusiv) la buzunarele mele), hait ce ditamai paranteza. Deci da, imi place la nebunie sa-mi tarasc picioarele prin covorul multicolor de frunze moarte, sau cum dracu ziceam in compunerile din clasa a doua, imi place sa aud fosnetul, sa-mi privesc pantofii afundandu-se si apoi reaparand dintre frunze, imi place mirosul frunzelor, mai ales dupa ploaie, imi place sa le imprastii in toate directiile, intr-o zi tot o s-o incasez de la vreun gunoier din cauza asta, ei saracii le aduna pe marginea drumului si pe urma vine nebuna si le zboara pana pe trotuarul celalalt :)

2)Chestie naspa: daca mai mananc o data la cantina peste fiert cu legume fierte o sa tip!!!! Nu se mai poate, dom'le, sincer as prefera niste rabdari prajite, macar alea sunt PRAJITE!
Parte buna a chestiei naspa: Ieri mi-am luat o pereche de blugi marimea 38. De doi ani incoace toti blugii mei au fost 40, ca sa nu mai zic ca asta-primavara alunecasem usor spre 42 :)
Si ok, trebuie sa recunosc, in ultimele doua zile am mancat cartofi prajiti la cantina. Cu peste fiert, bineinteles.

Deci da, chestiile naspa au in mod clar si partile lor bune. Doar ca in timp ce scriam asta am mai avut o revelatie, ce prolifica sunt zilele astea, cum ca din pacate e posibil ca unele chestii naspa s(i mai ales alea importante, fir-ar sa fie) sa fie doar naspa, punct, fara parti bune. Da nu-mi cereti exemple, va rog, nu ca n-as avea destule, da vreau totusi sa dorm la noapte. Mdea.

4 comentarii :

Anonim spunea...

E frumos Lyon-ul, nu? Adica ar cam trebui sa fie. Pt. ca am un prieten lyonez care e efectiv indragostit de orasul lui, mi'l tot ridica in slavi. Ultima data mi'a scris cam asa: "J'espère que tu profites au maximum de Lisbonne. On m'a raconté que c'est une très belle ville, plus jolie que Porto. Mais je ne pense pas que ce soit la ville parfaite car la place est déjà prise par ... Lyon bien sur !"
Asa ca mi'am promis ca la primavara/vara imi iau un bilet ieftin de la blue air si vin sa vad Lyon-ul!

zana-carabina spunea...

mda, ce pot sa spun, prietenul tau e un adevarat francez :)
au ei asa bine insurubata in creier ideea ca buricul pamantului este fix in Franta. si in special lyonezii sunt asa.
in fine, Lyonul chiar e un oras superb,curat, organizat, doar ca putin cam burghez si cam fara viata. mie personal imi plac mai mult viena, parisul si berlinul. Si daca ar fi sa aleg un oras in care sa traiesc toata viata, nu asa doar cativa ani, as prefera de departe Lisabona in locul Lyonului.
Oricum,e un oras care chiar merita vazut, asa ca daca ai timp si bani, n'hésite pas :) Cel mai bine ar fi sa vii primavara sau vara cam pana pe la mijlocul lui iulie, pe urma e cam pustiu si cam deprimant. A, si poti sa vii si cu easyjetul direct din Lisabona, sunt sigura ca e mai ieftin; desi parca ziceai ca o sa-ti folosesti tot bugetul in Portugalia. In fine, vezi tu; si neaparat sa dai un semn cand vii :)

Anonim spunea...

sigur ca dau de veste daca poposesc si pe la Lyon. Dar deocamdata e doar un plan, mi s'a cam deschis pofta de vizitat. Oricum, banii pe care'i am sunt exclusiv pt. portugalia. Daca mai coc altii dupa ce ma intorc, clar vin si la Lyon. Deocamdata, daca e sa plec direct de la Lisabona catre un anume loc, as alege Barcelona, asta visez acum :)

Anonim spunea...

mda, e francez cu acte in regula. De'asta ma scot din sarite toti francezii, ombilicum mundi wanabees :))